Günübirlik Edirne Kakava (Hıdırellez) Şenlikleri Turu

• 05.05.2019 - 05.05.2019
  • Rota Detay

Grubumuz ile belirleyeceğimiz noktada buluşma ve Edirne’ye hareket

Edirne’de ilk durak noktamız Kapısıyla ünlü Üç Şerefeli Camii, yazılarıyla ünlü Eski Camii (Ulu Camii) ve Mimar Sinan’ın “Ustalık Eserimdir” dediği Selimiye Camii ve Arasta Çarşısını görüyoruz

Yöresel ürünlerin alışverişi için serbest zaman verıyoruz

Bucuk Tepe Tabyası, Şükrü Paşa Anıtı, Balkan Savaşı Müzesi, Sırpsındığı Savaşı Müzesi gezilerimizi gerçekleştiriyoruz

II. Beyazid Külliyesi Sağlık Müzesi gezimiz sonrası, Saray içi, Tarihi Kırk pınar Yağlı Güreş Meydanı, Adalet Kasrı, Fatih ve Saray Köprüleri,

Sonrasında, Kırkpınar Meydanı Saray içinde, baharın gelişinin müjdecisi KAKAVA ATEŞİ’nin yakılması ile başlayan, Edirne KAKAVA ŞENLİKLERİ ne katılıyoruz. Romanların baharın gelişini müzik, dans eşliğinde karşıladığı, Kakava Şenliklerine katılmak amacı ile serbest zaman veriyoruz. Rehberimizin belirleyeceği saatte aracımız ile buluşuyor ve ardından Gebze’ ye hareket ediyoruz.

ÜCRETE DAHİL OLAN HİZMETLER:

Lüx otobüslerle Transfer,

Sabah kahvaltısı (araçta verilecek)

Rehberlik hizmeti

Otobüste ikramlar ( çay , kahve , su )

Tur sigortası

ÜCRETE DAHİL OLMAYAN  HİZMETLER:

Öğle ve akşam yemekleri

Müze ve ören yeri giriş ücretleri

Kişisel harcamalar

Grup rezervasyonlarınızı 444 45 98 numaralı telefonumuzdan yapabilirsiniz.

Derya Tekin Kapadokya Turu

Uzun zamandır kapadokyaya gitmeyi düşünüyordum. Sizler sayesinde gitmiş oldum ekibinize ilgilinizden dolayı teşekkür ederim.

Murat Tonguç Yunanistan Turu

Daha önce de katıldığım turlar da vardı her zaman mutlu ayrılmışımdır. Yine çok güzel bir tur oldu rehberimize ve tüm Koşukavak ekibine teşekkürü bir borç bilirim.